مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 04:202021-03-16سياسي

ایجاد اردوگاه های تفریحی در نقاط گردشگری سیستان و بلوچستان ضروری است


ایجاد اردوگاه های آموزشی، فرهنگی و تفریحی در نقاط گردشگری سیستان، تفتان و چابهار جهت بهره مندی فرهنگیان از برنامه های تفریحی و رفاهی، - ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان وبلوچستان گفت: ایجاد اردوگاه های آموزشی، فرهنگی و تفریحی در نقاط گردشگری سیستان، تفتان و چابهار جهت بهره مندی فرهنگیان از برنامه های تفریحی و رفاهی، ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا احمد علی موهبتی در مراسم افتتاح همزمان هنرستان فنی و حرفه ای ابوذر و 85 پروژه دیگر در قالب 336 کلاس درس در استان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات خوب و ارزنده ای در سه سال اخیر در راستای تحقق و توسعه عدالت آموزشی در سطوح مختلف دستگاه تعلیم و تربیت صورت پذیرفته که نشان از توجه دقیق، عمیق و نگاه عدالت محور مسئولین و خیرین به این مهم دارد.

استاندار سیستان وبلوچستان تصریح کرد: اتمام پروژه ساخت بیمارستان فرهنگیان جهت رفاه حال این قشر و دریافت خدمات درمانی بهتر باید مورد توجه صندوق ذخیره فرهنگیان قرار گیرد.

وی به لزوم ورود سازمان نوسازی مدارس به ساخت اردوگاه های آموزشی، فرهنگی و تفریحی در نقاط گردشگری اشاره کرد و گفت: علاوه بر ساخت مدارس، سیستان و بلوچستان به ایجاد اماکن و ابنیه فرهنگی و تفریحی نیز نیازمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اردوگاه های تفریحی در نقاط گردشگری سیستان و بلوچستان ضروری است

ایجاد اردوگاه های تفریحی در نقاط گردشگری سیستان و بلوچستان ضروری است