مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 20:002021-03-15اقتصادي

90 درصد جایگاه های سی ان جی گلستان در مدار هستند


مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: 90 درصد جایگاه های سی ان جی گلستان در مدار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی طالبی شامگاه چهارشنبه در گفتگوی خبری در خصوص صف های طولانی در جایگاه های سوخت اظهار کرد: با توجه به برودت هوا که از روز شنبه در سطح استان و کشور حاکم اتفاق افتاد این امر سبب افزایش مصرف گاز طبیعی و کاهش فشار خطوط انتقال گاز به استان شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه گلستان در انتهای خطوط گازرسانی واقع شده بنابراین بیشتر این مسئله را لمس کرد و تلاش پالایشگاه عسلویه و استان های مجاور مانند خراسان شمالی و رضوی بر این بود که شرایط گاز گلستان مطلوب شود.

طالبی بیان کرد: از بعدازظهر شنبه محدودیت در برخی از واحدها تولیدی ایجاد شد اما شبکه خانگی پایدار ماند و مشکل خاصی نداشتیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: هم اکنون هم گاز هیچ سی ان جی در استان قطع نشده ولی به دلیل اینکه ورودی گاز طبیعی به سی ان جی ها مستلزم فشار خاصی است، گاز برخی از جایگاه ها که مشکل فنی داشتند، قطع شد.

وی توضیح داد: در جایگاه هایی با کمپرسورهای فشار ضعیف، مشکلی نداشتیم و از شنبه در مدار بودند ولی کمپرسورهای فشار قوی که از فشار استاندارد (150 پی اس آی) بالاتر هستند و از نظر فنی مشکل دارند، گاز آنها قطع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد جایگاه های سی ان جی گلستان در مدار هستند

90 درصد جایگاه های سی ان جی گلستان در مدار هستند