مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 18:252021-03-15سياسي

کاهش میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در خراسان جنوبی


مدیر کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی کرونا خراسان جنوبی گفت: میزان رعایت پروتکل ها در خراسان جنوبی کمی بالاتر از میانگین کشوری است با این حال در این استان نیز شاهد کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی هستیم.

- ناصر نبی زاده، امروز دوشنبه 25 اسفند در شصتمین نشست کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات شورای اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی و کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت کرونا افزود: استمرار این وضعیت و بی توجهی ها مخاطراتی را در پی داشته و ورود به پیک سخت تر را امکان پذیر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: طبق تحلیل های انجام گرفته، رعایت فعلی به وضعیت اواخر شهریور و مهر ماه و ایام پیک سوم نزدیک شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: انتظار می رود ضمن آگاهی بخشی با هدف اقناع سازی عمومی و تقبیح رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، پرهیز از هر گونه تجمعات انسانی و حضور در آرامستان ها مد نظر اعضای کمیته اطلاع رسانی قرار گیرد.

وی گفت: تجربه استان خوزستان نشان می دهد پیک چهارم وضعیت سختی را ایجاد خواهد کرد و اگر این اتفاق رخ دهد امکان خارج شدن کنترل از دست ساختارهای درمانی و مدیریتی نیز وجود دارد.

نبی زاده ضمن قدردانی از تلاش های حوزه درمان در سالی که گذشت و شهدای گرانقدری که در راه سلامت جامعه جان خود را از دست دادند، عنوان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در خراسان جنوبی

کاهش میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در خراسان جنوبی