مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 18:002021-03-15سياسي

لزوم رعایت بی طرفی توسط اعضای ستاد انتخابات سمنان


استاندار سمنان با اشاره به انتخابات پیش رو در سال آتی، بر رعایت اصل بی طرفی توسط اعضای ستاد انتخابات این استان و عوامل اجرایی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر عصر امروز در آیین سرور و شادی به مناسبت فرارسیدن شهید والامقام سعدی برگزار شد، اظهار کرد: صندوق های رأی محلی برای اعمال نظر مردم است و باید شرایطی فراهم کنیم تا تمامی مردم از اقشار و سلیقه های مختلف، از این حق خود که جزیی از قانون اساسی کشور است، استفاده کنند و مردم سالاری بیش از پیش جلوه پیدا کند.

وی افزود: قطعاً افرادی در این میان با انگیزه سیاسی به دنبال عدم مشارکت بالای مردم در انتخابات هستند و برخی نیز با توجه به اینکه به مبانی انقلاب اعتقادی ندارند و به دنبال کاهش مشارکت سیاسی هستند که باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنیم.

آشناگر تأکید کرد: قهر کردن مردم با صندوق های رأی، هیچ مشکلی از کشور را حل نمی کند؛ بلکه فرصتی مهم است تا با آزمون و خطا، از آن استفاده کرده و افرادی که می توانند به مردم خدمت کنند را انتخاب کنیم.

وی تصریح کرد: به هر میزان مشارکت مردم در امر انتخابات افزایش یابد، انسجام، یکپارچگی و تعلق خاطر مردم به کشور افزایش یافته و درصد خطای ما کمتر خواهد شد، پس ضرورت دارد تا با اقدامات خود در راستای افزایش مشارکت سیاسی مردم گام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رعایت بی طرفی توسط اعضای ستاد انتخابات سمنان

لزوم رعایت بی طرفی توسط اعضای ستاد انتخابات سمنان