مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 17:552021-03-15بين الملل

همراه با سی سخت از چاله زلزله تا چاه کرونا!/فرماندار: نگرانیم


نگرانیم که مردم شهر سی سخت از چاله زلزله بیرون آیند و در چاه کرونا و کرونای انگلیسی سقوط کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، عبدالحمید پناهی فرماندار دنا از وضعیت نابسامان و خطر همه گیر شدن سرگردان در کوچه و خیابان در چادرها زندگی می کنند که واقعا دردآور و نگران کننده است.

وی گفت: مردم با این شرایط کنار می آیند ولی متأسفانه خطر کرونا بر شهر سی سخت سایه انداخته و مردم زلزله زده را تهدید می کند که اگر با این وضعیت پیش رود قطعا تلفات بسیار زیادی خواهیم داشت.

پناهی اظهار داشت: نگران این هستیم که از چاله زلزله خارج شویم و در چاه کرونا و کرونای دهد و در صورت منفی بودن تست اجازه ورود به شهر سی سخت را خواهد داشت چرا که اکنون مردم شهر سی سخت خود بحران زده و آواره هستند و درد بسیار دارند پس نمی خواهیم درد کرونا هم به آلام آنها اضافه شود.

پناهی تصریح کرد: شهروندان سی سختی که در استان های دیگر ساکن هستند بدون هماهنگی وارد شهر سی سخت نشوند و حتما از قبل تست کرونا انجام دهند چرا که در صورت مشاهده حتما برخورد و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد زیرا سلامت مردم زلزله زده سی سخت در این شرایط باید حفظ شود.

فرماندار دنا ضمن هشدار به خودروهای دوره گرد گفت: در صورت مشاهده دوره گردها در سطح شهر سی سخت خودروی آنها متوقف و به پارکینگ منتقل خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراه با سی سخت از چاله زلزله تا چاه کرونا!/فرماندار: نگرانیم

همراه با سی سخت از چاله زلزله تا چاه کرونا!/فرماندار: نگرانیم