مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 17:252021-03-15سياسي

استفاده از ظرفیت حوزویان و دانشگاهیان در ترویج فرهنگ نماز


حوزه های علمیه و دانشگاه ها در حوزه ترویج فرهنگ نماز و تعامل مسجد، مدرسه و خانه می توانند با تولید نظام نامه های کارآمد نقش مؤثری را ایفا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی آقازاده عصر دوشنبه در ششمین اجلاس استانی نماز با رویکرد پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد با حضور محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور در اراک برگزار شد، افزود: فرهنگ سازی نماز نیازمند حرکت همه جانبه در میان اقشار و استفاده از ابزارهای روز است.

استاندار مرکزی بیان کرد: موضوع این دوره از اجلاس نماز، پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد اختصاص پیدا کرده که پیوند آنها می تواند در نهادینه کردن فرهنگ نماز، ترویج سبک زندگی اسلامی و ارتقای معرفت تأثیر و نقش بسزایی داشته باشد.

فرهنگ سازی نماز نیازمند حرکت همه جانبه است آقازاده خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی نماز نیازمند حرکت همه جانبه در میان همه اقشار و استفاده از ابزارهای روز است.

وی افزود: فرهنگ نماز باید از بدو دوران کودکی ترویج یابد و دانشگاه و محیط های کار باید به گونه ای باشد که باور نماز را تثبیت کند و ترویج فرهنگ نماز در سطح جامعه خود سرمایه گذاری فرهنگی و اجتماعی است و در دوران حاضر که دوران احاطه جامعه توسط انواع آسیب های اجتماعی است، برای پیشگیری از ابتلای نسل آینده و حتی نسل امروز، راهی مطمئن تر از پیوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت حوزویان و دانشگاهیان در ترویج فرهنگ نماز

استفاده از ظرفیت حوزویان و دانشگاهیان در ترویج فرهنگ نماز