مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 17:002021-03-15سياسي

436داوطلب ازاصفهان برای ششمین دوره انتخابات شوراها ثبت نام کردند


طی 6 روز اخیر 436 داوطلب از شهرستان اصفهان برای حضور در ششمین دوره انتخابات شهر و روستا در شهرستان اصفهان ثبت نام کرده اند.

- حسین سیستانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تنها یک روز به پایان ثبت نام داوطلبان حضور در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا باقی مانده است، اظهار داشت: تعداد ثبت نام افراد داوطلب طی دو روز گذشته در اصفهان افزایش یافته است.

وی افزود: ثبت نام داوطلبان برای حضور در انتخابات شوراها به صورت غیرحضوری انجام می شود.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه در ششمین روز نام نویسی از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در مجموع 215 داوطلب از 14 شهر شهرستان ثبت نام خود را به صورت الکترونیک و غیرحضوری نهایی کردند، اضافه کرد: از این تعداد 173 داوطلب آقا و42 داوطلب خانم هستند.

وی ادامه داد: از 215 داوطلب ثبت نام شده در ششمین روز ثبت نام، 138 نفر داوطلب شرکت در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان هستند.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه مجموع داوطلبان انتخابات شوراها در شهرستان اصفهان به 436 نفر رسیده است، گفت: از این تعداد 368 نفر آقا و 68 نفر خانم هستند.

وی تصریح کرد: همچنین از 436 داوطلب ثبت نام شده در مجموع 280 نفر داوطلب شرکت در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

436داوطلب ازاصفهان برای ششمین دوره انتخابات شوراها ثبت نام کردند

436داوطلب ازاصفهان برای ششمین دوره انتخابات شوراها ثبت نام کردند