مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 15:552021-03-15سياسي

مهمترین راهبرد بسیجیان در انتخابات 1400 حضور حداکثری مردم است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: ‍مهمترین راهبرد بسیجیان در انتخابات 1400حضور حداکثری و آگاهانه مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دفاعی خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ایران ساختار مردم سالارانه ای دارد و به همین دلیل هر زمانی که مردم حضور آگاهانه و فعال در انتخابات و صحنه های دیگرداشته اند کارآمدی نظام افزایش و امنیت و رفاه مردم تأمین شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات با افزایش کارآمدی نظام و امنیت کشور و سرعت گرفتن پیشرفت در عرصه های گوناگون مساوی است و این مولفه ها در بیانیه گام دوم نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

تویسرکانی تاکید کرد: اگر حضور حداکثری مردم نباشد این مسئله به ناکارآمدی و سختی معیشت و امنیت کشور خواهد انجامید و در حقیقت منافع حضور حداکثری مردم در انتخابات مستقیم نصیب خودشان خواهد شد و همچنین در صورت عدم حضور حداکثری خسارت آن نیز نصیب خود مردم می شود.

وی با بیان اینکه مردم باید به تکلیف خود به طور شایسته عمل کنند، افزود: آن چیزی که در کشور ما به عنوان یک مشکل مهم مورد قبول است، بحث سوء مدیریت و ضعف مدیریت در بخش هایی از نظام است و برای برطرف کردن آن اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین راهبرد بسیجیان در انتخابات 1400 حضور حداکثری مردم است

مهمترین راهبرد بسیجیان در انتخابات 1400 حضور حداکثری مردم است