مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 15:552021-03-15فرهنگي

پایان این سریال را شما انتخاب کنید!


نگارش سریال تلویزیونی «خانواده روبه راه» با ساختار تعاملی (یا اینتراکتیو) در اداره کل فیلمنامه نویسی مرکز سیمافیلم آغاز شد.

- نگارش سریال تلویزیونی خانواده روبه راه با ساختار تعاملی (یا اینتراکتیو) در اداره کل فیلمنامه نویسی مرکز سیمافیلم آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سیمافیلم، خانواده روبه راه ساختاری تعاملی دارد که مخاطبان می توانند در هنگام تماشای آن، روند پیشرفت قصه و پایان بندی هر قسمت را انتخاب کنند.

قصه این سریال طنز درباره اتفاقاتی است که در سال 1400 در یک خانواده رخ می دهد و شخصیت های اصلی آن فرزندان این خانواده هستند که یکی از آن ها می خواهد در آینده رییس جمهور شود.

ساختار تعاملی (یا اینتراکتیو) رویکردی جدید در تولید و پخش آثار تلویزیونی و پخش آنلاین در دنیاست که در هنگام پخش برنامه، امکان تغییر مسیر قصه و روند رویدادهای آن توسط کاربر و مخاطبان برنامه وجود دارد.

با توجه به استفاده از این ساختار، سریال خانواده روبه راه در هر قسمت دارای دو مسیر پیشبرد قصه و دو پایان بندی است که مخاطبان می توانند هنگام تماشای آن، یکی از دو مسیر را انتخاب کنند و هر قسمت پایانی خواهد داشت که توسط اکثریت مخاطبان انتخاب شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان این سریال را شما انتخاب کنید!

پایان این سریال را شما انتخاب کنید!