مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 15:452021-03-15فرهنگي

جنس هنر ایثارگرانه است/تعدد سوژه های اجتماعی در اردبیل


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جنس هنر ایثارگرانه و در عین حال از نظم و انضباط خاص بهره مند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله بحرالعلومی بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری عوامل فیلم پیرمردها نمی میرند در سینما انقلاب اردبیل اظهار کرد: خوشحال هستیم که مقارن با اعیاد شعبانیه از فیلم سینمایی پیرمردها نمی میرند به عنوان اثر فاخر سینمایی از خطه استان اردبیل رونمایی شده و اکران آن را در سینماهای استان و کشور شاهد هستیم.

وی موفقیت بزرگ در عرصه فرهنگ و هنر را در سایه تعامل، همکاری و سخت کوشی یادآور شد و تصریح کرد: جنس هنر، جنس ایثارگرانه و فداکاری است و هر کس در این عرصه ورود پیدا کرده قطعاً تمام همت خود را به کار گرفته تا اثری شایسته و مقبول مردم ارائه کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل یاد و خاطره مرحوم رسول ملاقلی پور کارگردان معروف سینمای ایران را گرامی داشت و گفت: ما به وجود چنین بزرگانی در سینمای کشور از خطه استان اردبیل افتخار می کنیم و امیدواریم کارگردانان جوان و نوظهور مقطع کنونی نیز با الهام از چنین کارگردانانی بتوانند آثار فاخر، شایسته و جهانی تولید و روانه بازار کنند.

بحرالعلومی به تعدد سوژه های اجتماعی، تاریخی، فرهنگی و… در کهن شهر اردبیل اشاره کرد و افزود: کارگردانان، تهیه کنندگان و نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنس هنر ایثارگرانه است/تعدد سوژه های اجتماعی در اردبیل

جنس هنر ایثارگرانه است/تعدد سوژه های اجتماعی در اردبیل