مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 15:452021-03-15سياسي

مشکل کارآفرینی در ایران نادیده گرفتن حقوق مالکیت فکری آنها است


رییس کانون کارآفرینی استان اصفهان با تاکید بر اینکه کارآفرینی یعنی نوآفرینی، گفت: مشکل کارآفرینی در ایران نادیده گرفتن حقوق مالکیت فکری آنها است و متاسفانه کارآفرینان چشم انداز روشنی در کشور ندارند.

- ایسنا/اصفهان رییس کانون کارآفرینی استان اصفهان با تاکید بر اینکه کارآفرینی یعنی نوآفرینی، گفت: مشکل کارآفرینی در ایران نادیده گرفتن حقوق مالکیت فکری آنها است و متاسفانه کارآفرینان چشم انداز روشنی در کشور ندارند.

محمد گوهریان امروز (دوشنبه-25 اسفند ماه) در نشست خبری رونمایی از کتاب آقای ریسک با مفهوم 14 اصل برای رشد کسب و کارتان به مانند آمازون با مقدمه مایکل هیات نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، اظهار کرد: متاسفانه مفهوم کارآفرینی در کشور اشتباه گرفته شده و اصل آن به معنای متعهد است، کارآفرینی به معنای راه انداختن شغل نیست و کارآفرین راه را باز می کند.

وی افزود: در کانون کارآفرینی استان اصفهان به دنبال تغییر این مفهوم هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس کانون کارآفرینی استان اصفهان با بیان اینکه وجه مشترک تمام کارآفرینان ریسک است و ریسک به معنای احتمال خطر است، گفت: اما برخی کارآفرینان همانند سرمایه گذار سیتی سنتر اصفهان در اهداف اقتصادی خود آرمانگرا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کارآفرینی در ایران نادیده گرفتن حقوق مالکیت فکری آنها است

مشکل کارآفرینی در ایران نادیده گرفتن حقوق مالکیت فکری آنها است