مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 15:402021-03-15اجتماعي

ثبت نام 13 میلیونی دانش آموزان در «طرح کوچ»


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش با بیان این که ثبت نام 13میلیونی دانش آموز، نشان دهنده مطالبه عمومی این طرح است، افزود خانواده ها با اعلام مدارس و بدون اجبار به طرح کوچ پیوستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، مهرزاد حمیدی در همایش ورزشی و کاشت نهال موفقیت در طرح کوچ در بوستان پردیسان، با تاکید بر این که همراهی 13 میلیون دانش آموز نشان دهنده مطالبه عمومی برای طرح کوچ است، افزود: تاکنون خانواده ها بدون اجبار و الزام در این موضوع و تنها با اعلام مدارس به طرح کوچ پیوستند و این موضوع نشان می دهد که والدین، نگران سلامت فرزندان خود هستند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: با مطرح شدن و شیوع بیماری کرونا بالغ بر 13 میلیون و 290 هزار و720 نفر دانش آموز با مشارکت معلمین در طرح ملی کوچ ثبت نام کردند و با کمک خانواده ها، طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان و ثبت وضعیت جسمانی آنها در سامانه سناد انجام شد و به پیش رفت.

وی با اشاره به عدم تحرک دانش آموزان به خصوص پس از شیوع بیماری کووید 19 گفت: وضعیت شهر تهران در طرح کوچ و از نظر وزن و چاقی دانش آموزان، در وضعیت بسیار خوبی قرار ندارد، خاطرنشان کرد: در طرح کوچ همکاری های خوبی بین خانواده ها و مدارس صورت گرفته و این تیم سازی مشترک، بسیار امیدوارکننده است تا به نتیجه مطلوب دست یاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 13 میلیونی دانش آموزان در «طرح کوچ»

ثبت نام 13 میلیونی دانش آموزان در «طرح کوچ»