مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 15:352021-03-15اقتصادي

از میان 63 هزار روستای کشور / «بنیس» تنها روستای کشور صاحب مرکز رشد واحدهای فناور


فرماندار شبستر با اشاره به افتتاح مرکز رشد واحدهای فناور بنیس، گفت: از بین 63 هزار روستای کشور، بنیس اولین روستایی است که صاحب مرکز رشد می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شبستر، حسن عبداللهی امروز در  آیین افتتاح مرکز رشد واحدهای فناور بنیس در شهرستان شبستر استفاده از ظرفیت خیران در پروژه های عمرانی و توسعه ای را یکی از امتیازهای این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: در سایه مشارکت خیران در عرصه های مختلف، نرخ بیکاری در شهرستان شبستر بسیار پایین تر از نرخ متوسط کشوری و استانی است.

وی با اشاره به افتتاح مرکز رشد واحدهای فناور بنیس، گفت: از بین 63 هزار روستای کشور، بنیس اولین روستایی است که صاحب مرکز رشد می شود و این افتخاری برای شهرستان شبستر است.

مدیرکل دفتر سیاست گذاری، برنامه ریزی و امور فناوری ان سیراب می شوند، محاصره شده  و سال 1375  به عنوان روستای سالم جهانی از طرف سازمان جهانی یونیسف معرفی شده است.

بنیس نه بی سواد دارد و نه بیکار؛ تنها دانشگاه روستایی کشور در این روستا با مشارکت خود اهالی احداث و تجهیز شده است و یک واحد تولیدی (کارخانه) راه اندازی شده که اکثر اهالی روستا در آنجا مشغول به کار هستند.

 روستای بنیس در طول هشت سال دفاع مقدس 38 شهید و تعدادی جانباز و آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از میان 63 هزار روستای کشور / «بنیس» تنها روستای کشور صاحب مرکز رشد واحدهای فناور

از میان 63 هزار روستای کشور / «بنیس» تنها روستای کشور صاحب مرکز رشد واحدهای فناور