مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 15:202021-03-15دانش

پیوند انجمن های علمی و پارک های فناوری زمینه ساز توسعه دانش در کشور


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تشکیل انجمن های بین رشته ای و گسترش انجمن های علمی در کنار پارک های علم و فناوری و مراکز رشد می تواند باعث گسترش و توسعه عرصه علم و دانش در کشور شود.

- معاون وزیر علوم در اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت تاکید کرد پیوند انجمن های علمی و پارک های فناوری زمینه ساز توسعه دانش در کشور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تشکیل انجمن های بین رشته ای و گسترش انجمن های علمی در کنار پارک های علم و فناوری و مراکز رشد می تواند باعث گسترش و توسعه عرصه علم و دانش در کشور شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا غفاری در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت که امروز (دوشنبه) در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد، با اشاره به برگزاری جشنواره حرکت در سال های گذشته اظهار کرد: چهار دوره از سیزده دوره جشنواره حرکت مربوط به دوران دولت تدبیر و امید است که از سال 1392 شاهد برگزاری آن بوده ایم و حضور مقام عالی وزارت در اغلب دوره ها نشان از اهمیت ویژه ای است که وزارت علوم برای این جشنواره قائل است.

وی افزود: امروز ما شاهد گسترش 30 درصدی انجمن های علمی هستیم، به طوری که این انجمن ها از چهار اتحادیه در سال 1392 امروز به 40 اتحادیه افزایش پیدا کرده اند و اکنون 9700 انجمن ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند انجمن های علمی و پارک های فناوری زمینه ساز توسعه دانش در کشور

پیوند انجمن های علمی و پارک های فناوری زمینه ساز توسعه دانش در کشور