مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 14:102021-03-15سياسي

طرح سؤال کاذب مهم ترین ترفند استکبار برای ایجاد شبهه در کشور


مدیر خبرگزاری فارس گیلان یکی از ترفندهای استکبار و رسانه های معاند را شبهه افکنی دانست و گفت: طرح سؤال کاذب از دیگر روش های رسانه های معاند است که از طریق آن به مسخ بیننده دست پیداکرده و قدرت تصمیم را از فرد می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم افشاری عصر امروز در جلسه دورهمی فعالین شبکه های اجتماعی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رشت با بیان اینکه متأسفانه جریان انقلاب شود لذا اگر عدالت خواهی باعث پمپاژ احساس فساد سیستماتیک در جامعه شود بسیار به ضرر جامعه و کشور است.

مدیر خبرگزاری فارس گیلان با اشاره به تفاوت خبر و روایت در عرصه رسانه بیان کرد: شبکه اجتماعی عرصه روایتگری است نه خبر، چون رسانه های رسمی اینجا متکلم وحده نیستند و همه افراد در شبکه های اجتماعی، فعال و مانند یک زندگی عادی رفتار می کنند به این دلیل مردم در زندگی عادی به جای خبر اتفاقات را روایت می کنند و هرکس که روایت خود را دارد بنابراین باید روایت درست را به جامعه طوری عرضه کرد تا اجازه روایتگری نادرست و توزیع آن داده نشود.

افشاری با اشاره به ویژگی های روایتگری در حوزه رسانه گفت: بیان محتوا، زاویه دید مناسب و خوانش متن سه نکته مهم در حوزه رسانه است و باید جوانان حزب اللهی در عرصه رسانه و مطالبه گری به آن توجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سؤال کاذب مهم ترین ترفند استکبار برای ایجاد شبهه در کشور

طرح سؤال کاذب مهم ترین ترفند استکبار برای ایجاد شبهه در کشور