مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 14:102021-03-15اقتصادي

بهترین زمان برای ثبت آگهی در دیوار چه ساعتی است؟


طبق بررسی های تیم پشتیبانی دیوار در این خبر بهترین زمان ثبت آگهی را به شما معرفی می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام دیوار و گزارش تیم مرکز تماس و پشتیبانی دیوار، تهران و خراسان رضوی پرچمداران کسب وکار اینترنتی هستند.

1.

آیا در دوران شیوع کرونا واقعا کسب و کارهای آنلاین رونق گرفته اند؟ یک راه میانبر برای رسیدن به پاسخ این پرسش این است که ببینیم آیا میزان مراوده و تعامل بخش پشتیبانی پلتفرم ها و سایت های خرید و فروش آنلاین تفاوت معناداری نسبت به قبل داشته است؟ اگر این آمار بالا رفته باشد طبعا تعداد آگهی های ثبت شده هم بیشتر شده و کالاهای بیشتری با این مکانیزم عرضه شده است.

اگرچه ممکن است فعال شدن مرکز تماس یا پشتیبانی سرویس و سایت های خرید و فروش آنلاین به دلایلی اضطراری یا ایرادات فنی هم در بعضی روزها جهش داشته باشد اما ما قصد داریم یک بازه طولانی تر را مقایسه کنیم تا ضریب خطا در این تحلیل را کاهش دهیم.

در این راستا ما داده های مرکز تماس پشتیبانی سایت دیوار را به عنوان نمونه بررسی کردیم که نشان می دهد تعداد تماس ها در تابستان امسال در مقایسه با بهار 99 و تابستان پارسال افزایش قابل توجهی داشته است.

در تابستان امسال تعداد کل تماس ها در طول فصل به عدد 500 هزار نزدیک شده، در صورتی که در همین مقطع از سال گذشته تعداد کل تماس ها به 30


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین زمان برای ثبت آگهی در دیوار چه ساعتی است؟

بهترین زمان برای ثبت آگهی در دیوار چه ساعتی است؟