مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-15سياسي

آمریکا قابل اعتماد نیست/ اقتدار راه پیروزی بر دشمن است


مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه آمریکا و وعده مذاکره آن قابل اعتماد نیست گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود صریح و مصمم فرمودند که شرط احیای برجام این است که باید تحریم ها لغو شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام حسین علیی ظهر امروز در دومین همایش ایثارگران روحانی استان همدان اظهار کرد: در دورانی قرار داریم که شدیدترین تقابل بین جبهه حق و باطل است؛ امروز که 42 سال از انقلاب می گذرد حوادث و وقایع گوناگونی در آن اتفاق افتاده اما با این وجود به مرحله رشد و بالندگی رسیده است.

وی با بیان اینکه افتخار می کنیم امروزه انقلاب اسلامی از 42 سال قبلی که گذرانده ایم قوی تر است هرچند عده ای می خواهند این قوی بودن، قدرت و عظمت را خدشه دار کنند گفت: این افراد به لطف خدا راه به جایی نمی برند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری این انقلاب با سرعت تمام در حال پیشرفت است ادامه داد: سیاست این است که باید تحریم ها لغو شود، مجلس نیز قانونی را مصوب کرد و آژانس مجبور به عقب نشینی شد.

علیی با بیان اینکه هرجا قدرت نشان دادیم دشمن عقب نشینی کرده و هرجا چراغ سبز فرستادیم دشمن پیشروی کرد گفت: اولین سیاست دولت جدید آمریکا نیز مذاکره است، آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا قابل اعتماد نیست/ اقتدار راه پیروزی بر دشمن است

آمریکا قابل اعتماد نیست/ اقتدار راه پیروزی بر دشمن است