مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-15پزشكي

شارژ کارتریج در محل و مضرات آن


امروزه چاپگرهای لیزری به یکی از ملزومات اصلی برای همه شرکتها، سازمانها و موسسات آموزشی می باشد که در بسیاری از خانه ها نیز جزو وسایل ضروری محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام پرچابا، خیلی از کاربران بعد از اتمام مواد مصرفی چاپگریا همان کارتریج نسبت به شارژ کارتریج اقدام می کنند که در همین متن قصد داریم شما را با ضررهایی که تونر کارتریج میتواند برای انسان داشته باشد آشنا نماییم.

خطرات ناشی از قرار گرفتن در معرض پودر شارژ یا تونر کارتریج چیست؟ طبق آخرین نتایج بررسی شده توسط دانشمندان گفته میشود که قرارگرفتن در کنار پودر شارژ کارتریج و انواع دستگاه کپی می تواند برای سلامتی انسان مضر باشد، باید با راههای پیشگیری و دوری جستن از مواد مضر ازجان خود و کارمندانتان محافظت نمایید.

کربن سیاه - که آژانس بین المللی تحقیقات سرطان آن را به عنوان ماده سرطان زای 2B یا گرد و غباری که احتمالاً برای انسان سرطان زاست طبقه بندی کرده است - در جوهر تونر یافت می شود.

در حالی که در طی استفاده عادی در معرض آن نیستید، اگر کارتریج تونر خراب شود و یا بخواهید کارتریج خود را در محل شارژ نمایید ممکن است آن را استشمام کنید یا به پوست خود لمس کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شارژ کارتریج در محل و مضرات آن

شارژ کارتریج در محل و مضرات آن