مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 12:302021-03-15سياسي

شناسایی 30 نفر معتمد محلی برای نظارت بر انتخابات 1400 در لرستان


30 نفر معتمد محلی خوشنام، بدون سابقه تخلفات انتخاباتی، متعهد و متدین به منظور نظارت بر انتخابات 1400 شناسایی و به هیئت های نظارت شهرستانی معرفی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رزم امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ان شاالله در 28 خرداد 1400 شاهد برگزاری انتخابات با شکوه سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا خواهیم بود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با انعقاد تفاهم نامه ای که به امضای شورای نگهبان و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین ستاد انتخابات وزارت کشور رسیده است، مقرر شده برای انتخابات پیش رو یک هیئت اجرایی مشترک تشکیل شود و انشاالله فرمانداران با دعوت از اعضای اداری هیئت اجرایی که عبارتند از دادستان شهرستان، رییس دادگستری شهرستان و رییس ثبت احوال شهرستان و با تعامل و دقت لازم تعداد 30 نفر را به عنوان معتمدین محلی به هیئت نظارت شهرستان ها معرفی کنند.

رییس کل دادگستری لرستان افزود: آنچه که الان مهم و حائز اهمیت است شناسایی این 30 نفر معتمد محلی است که باید با امضای فرماندار محترم به هیئت نظارت شهرستانی معرفی شود.

رزم گفت: قانون گذار نیز برای معتمدین محلی شرایطی را در نظر گرفته، هیئت نظارت شهرستان هم بایستی دقیقاً این شرایط را بررسی و احراز کند و با هدف تأمین سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 30 نفر معتمد محلی برای نظارت بر انتخابات 1400 در لرستان

شناسایی 30 نفر معتمد محلی برای نظارت بر انتخابات 1400 در لرستان