مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-15پزشكي

ابتلای 60 هزار پرستار به بیماری کرونا در کشور


معاون پرستاری وزیر بهداشت و درمان گفت: 60 درصد نیروهای پرستاری به صورت مستقیم با بحث بیماری کرونا در ارتباط هستند، تاکنون حدود 60 هزار پرستار در کشور به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون پرستاری وزیر بهداشت و درمان گفت: 60 درصد نیروهای پرستاری به صورت مستقیم با بحث بیماری کرونا در ارتباط هستند، تاکنون حدود 60 هزار پرستار در کشور به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

مریم حضرتی 25 اسفندماه در ستاد مقابله با بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه کادر بهداشت و درمان سال سختی را پشت سر گذاشته اند، اظهار کرد: مهم ترین سرمایه جان انسان ها است، بسیاری از کادر درمان حتی نتوانستند ماه ها خانواده خود را ملاقات کنند.

معاون پرستاری وزیر بهداشت افزود: چهارمحال و بختیاری یکی از استان های موفق در زمینه مدیریت بیماری کرونا بود و میزان رعایت پروتکل ها در این استان مطلوب ارزیابی می شود، اما در حال حاضر دغدغه وزارت بهداشت وقوع خیز چهارم کرونا در این استان است.

وی تاکید کرد: همجواری چهارمحال و بختیاری با خوزستان و مراودات مردم بین دو استان نگرانی وزارت بهداشت و درمان را تشدید می کند، همچنین وضعیت شهرستان سامان نیز به علت توریستی بودن و 120 هزار مالک بومی نگران کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 60 هزار پرستار به بیماری کرونا در کشور

ابتلای 60 هزار پرستار به بیماری کرونا در کشور