مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-15اقتصادي

افزایش 263 درصدی صادرات از مرز پرویزخان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از افزایش 263 درصدی صادرات در یازده ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته از پایانه مرزی پرویزخان خبر داد.

- فریبرز کرمی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزان صادرات از پایانه مرزی پرویزخان اظهار کرد: طی یازده ماهه ابتدایی سال جاری بیش از 363 هزار تن کالا از طریق پایانه مرزی پرویزخان صادر شده است.

وی افزود: میزان صادرات از طریق پایانه مرزی پرویزخان در مدت مشابه سال گذشته بیش از 99 هزار تن بوده که نشان دهنده افزایش 263 درصدی صادرات در یازده ماهه ابتدایی سال جاری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: ترانزیت ورودی و ناوگان حامل کالای ورودی در یازده ماهه ابتدایی سال جاری بیش از 10 هزار تن و در مدت مشابه در سال گذشته 875 هزار تن بوده که کاهش 98 درصدی را نشان می دهد.

کاهش 95 درصدی تردد مسافران خارجی از مرز پرویزخان کرمی با اشاره به آمار ورودی مسافران ایرانی از طریق مرز پرویزخان به دلیل شیوع کرونا گفت: بیش از 9 هزار و 400 مسافر ورودی ایرانی از طریق این مرز در یازده ماهه ابتدایی سال جاری تردد کرده که معادل کاهش 72 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 263 درصدی صادرات از مرز پرویزخان

افزایش 263 درصدی صادرات از مرز پرویزخان