مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-15سياسي

زندگی شهدا سراسر از نکات تربیتی و اخلاقی است


فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: به زندگی هر یک از شهدا می نگریم زندگی سراسر از نکات تربیتی و اخلاقی مشاهده می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در آیین رونمایی از کتاب شهید محمد حسین ناجی و پوستر نخستین جایزه ادبی سفیر عشق با محوریت شهید مدافع حرم سید مجتبی ابوالقاسمی اظهار کرد: یکی از مسائلی که همه ما باید برای آن تلاش کنیم ثبت سوابق و الگوهای رفتاری و کم کردن فاصله نسل امروز با نسل انقلاب با ارائه این گونه آثار فاخر است.

وی افزود: شهدایی مثل شهید مدافع حرم سیدمجتبی ابوالقاسمی که پا در رکاب شهید سلیمانی حرکت کردند نشان دادند که هنوز  فرهنگ و منش ایثار و شهادت در جامعه برقرار است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان گفت: نسل امروز از بابت امنیت، اقتدار و داشته های امروز به نسل گذشته بدهکار است گرچه برخی از آن ها دیگر در بین ما نیستند اما رشادت هایشان باعث حیات ما و انقلابمان شده است.

وی ادامه داد: واقعیت امر این است که سرنوشت عوض نخواهند شد چراکه سرنوشت زمانی عوض می شود که مردم اقدام کنند لذا نخبگان و بزرگان جامعه کسانی هستند که می توانند در تغییر سرنوشت مردم تأثیرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی شهدا سراسر از نکات تربیتی و اخلاقی است

زندگی شهدا سراسر از نکات تربیتی و اخلاقی است