مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-15اجتماعي

آماده باش 25 نیروی عملیاتی تویسرکان در 9 نقطه/ برگزاری چهارشنبه ایمن


مدیر اورژانس پیش بیمارستانی تویسرکان از آماده باش 25 نیروی عملیاتی و استقرار 9 آمبولانس اورژانس تویسرکان در 9 نقطه در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، فرشاد عبدالملکی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت چهارشنبه آخر سال با بیان اینکه سال گذشته دو نفر در این بازه زمانی از ناحیه چشم و صورت آسیب دیدند اظهار کرد: خوشبختانه تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر مصدومیت در خصوص چهارشنبه آخر سال در تویسرکان نداشتیم امیدواریم با رعایت نکات ایمنی از سوی مردم با هیچ موردی از مصدومیت مواجه نشویم.

وی از اجرای طرح آموزش عمومی در طرح چهارشنبه ایمن در بین جوامع مختلف در قالب پمفلت و فضای مجازی و برگزاری مسابقه نقاشی با هدف فرهنگ سازی بین دانش آموزان، از شناسایی نقاط پرخطر در برگزاری چهارشنبه آخر سال سخن به میان آورد و گفت: با توجه به اینکه بیشترین مصدوم این آیین افراد 16 تا 22 سال است بر همین اساس اورژانس پیش بیمارستانی این شهرستان با همکاری آموزش و پرورش، با هدف آموزش و آگاه سازی این طیف کلیپ آموزشی تولید و ارائه کرده است.

مدیر پیش بیمارستانی اورژانس شهرستان تویسرکان از آماده باش 25 نیروی عملیاتی و استقرار 9 سال آینده به اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان تویسرکان خبر داد و خاطرنشان کرد: آمبولانس موتوری با توجه به باف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 25 نیروی عملیاتی تویسرکان در 9 نقطه/ برگزاری چهارشنبه ایمن

آماده باش 25 نیروی عملیاتی تویسرکان در 9 نقطه/ برگزاری چهارشنبه ایمن