مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-15اجتماعي

پلیس: محدودیت‎های تردد شبانه ادامه می یابد


سردار حمیدی همچنین با اشاره به اقدامات برای روز های پایانی سال اسفندماه سال 1399 و نیمه اول فروردین سال 1400 گفت: مردم برای خرید های شب عید در سطح شهر حضور دارند و نیرو های راهنمایی رانندگی برای ایجاد نظم و مدیریت ترافیک فعال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه دوربین های شهری در ایام پیش رو تخلفات رانندگی را به دقت رصد می کنند، گفت: محدودیت های تردد شبانه طبق نظر ستاد ملی مقابله با کرونا همچنان ادامه خواهد شد.

سردار محمد حسین حمیدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این ایام بهتر است تهرانی ها برای زیارت اهل قبور در پنجشنبه آخر سال برنامه ریزی کنند تا شاهد افزایش ترافیک در روز های پایانی سال نباشیم.

وی اضافه کرد: با سازمان بهشت زهرا (س) جلسه گذاشته ایم و نیازمندی ها را مورد بررسی قرار داده ایم و با پلیس نیروی انتظامی و بخش های مختلف هماهنگی ها انجام شده است تا پنجشنبه و جمعه آخر سال بدون دغدغه ای را سپری کنیم.

پیش از این نیز در 19 اسفند سال جاری فرمانده پلیس راهور تهران و مدیرعامل بهشت زهرا (س) در نشستی مشترک، از شهروندان درخواست کردند که برای حفظ جان خود و رعایت پروتکل های بهداشتی زیارت اهل قبور آخر سال را به زمان دیگری موکول کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس: محدودیت‎های تردد شبانه ادامه می یابد

پلیس: محدودیت‎های تردد شبانه ادامه می یابد