مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-15سياسي

مهم ترین آرزوی من خوشنویسی کامل قرآن کریم است/تاثیر انس با قرآن در زندگی


دانش آموز شهرضایی که در سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن مقام دوم رشته کاتبان جوان را کسب کرده است، گفت: آرزوی من این است که آیات این کتاب آسمانی را به صورت کامل کتابت کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، با اشاره به علاقه وافر خود به کتابت آیات الهی اظهار داشت: در رشته های خوشنویسی، خطوط تحریری و نستعلیق و رسم به صورت مستمر کار کردم اما به دلیل علاقه به کتاب آسمانی این حرفه را در زمینه خوشنویسی به آیات قرآن به کار گرفته ام.

برگزیده سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم افزود: هنگام خوشنویسی آیات کتاب آسمانی مشتاق خوشنویسی دیگر آیات و سوره های قرآنی می شدم، در حین کتابت آیات آنها را برای خودم زمزمه می کردم که اکنون تأثیر این آیات نورانی را در زندگی خود نیز احساس می کنم.

دانش آموز شهرضایی با اشاره به یکی از آرزوهای خود در زمینه کتابت قرآن کریم، تصریح کرد: یکی آرزوی های من این است که روزی قرآن را به صورت کامل کتابت و کلاس های آموزشی رایگان برای هم سن و سال های خود برگزار کنم تا آنها نیز از نورانیت آیات قرآن کاملاً بهره ببرند.

وی این خودباوری را مدیون آموزگار پایه اول ابتدایی، خانواده و مدیریت آموزشگاه دانست و بیان کرد: امیدوارم در آینده با کسب رتبه های بهتر بتوانم باعث افتخاری برای خود، خانواده و شهرم باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین آرزوی من خوشنویسی کامل قرآن کریم است/تاثیر انس با قرآن در زندگی

مهم ترین آرزوی من خوشنویسی کامل قرآن کریم است/تاثیر انس با قرآن در زندگی