مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-15بين الملل

روند انتقال تروریست های وابسته به ترکیه در سوریه به یمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، منابع یمنی فاش کردند: از روز یکشنبه روند انتقال تروریست های وابسته به ترکیه در سوریه به یمن برای مشارکت در جنگ در کنار ائتلاف سعودی شروع شده است.

- پیشروی های خیره کننده نیروهای صنعا و رسیدن آنها به 3 کیلومتری شهر مأرب، رحم نکردن متجاوزان اماراتی به جانداران ارزشمند سقطری و انتفاضه بزرگ در روز سه شنبه علیه دولت دست نشانده سعودی در عدن از مهمترین اخبار یمن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، منابع یمنی فاش کردند: از روز یکشنبه روند انتقال تروریست های وابسته به ترکیه در سوریه به یمن برای مشارکت در جنگ در کنار ائتلاف سعودی شروع شده است.

این منابع بیان کردند: هواپیماهای ترکیه روند انتقال القاعده و داعش از اراضی سوریه به قطر به منظور انتقال آنها به شهر مأرب از طریق صحرای الربع الخالی را شروع کرده اند.

منابع یمنی فاش کردند: شماری زیادی از مزدوران وابسته به آنکارا در سوریه از طریق فرودگاه های ترکیه و عربستان منتقل خواهند شد.

این چند روز پس از اخبار منتشر شده درباره حقوق 4 هزار دلاری برای هر مزدوری که از سوریه به یمن برای جنگ در یمن برود، رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند انتقال تروریست های وابسته به ترکیه در سوریه به یمن

روند انتقال تروریست های وابسته به ترکیه در سوریه به یمن