مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-15سياسي

«روز از نو عیدی نو» به مناسبت پاسداشت گویش ها برگزار می شود


مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13 با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و با ترویج آداب و رسوم اقوام ایرانی و پاسداشت گویش ها ویژه برنامه روز از نو را برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای امید، پروانه دوستی با اعلام این خبر گفت: فصل دل تکانی با هدف ایجاد فضای شاد و روحیه بخش به مناسبت فرارسیدن بهار و سال نو و همچنین ترویج فضائل اخلاقی و لزوم زدودن رذائل از دل در این هفته ضمن اینکه مهربانی و همدلی را سرلوحه پیام های فرهنگی خود قرار داده و این موضوع را در قالب های هنری و اثر گذار به شهروندان یادآور می شود فضایی شاد و دلنشین را مهیا خواهد کرد.

از جمله ویژه برنامه های روز از نو می توان به کارناوال شادی، چرخ های طحافی و اجرای سفره هفت سین بر روی آن، حضور شخصیت های نوروزی مانند عمونوروز، حاجی فیروز، گروه های موسیقی سرنا نوازی، آذری، کردی و… اشاره کرد که در محلات مناطق 13،14،1 و3 اجرا می شود و به کوچه های پایتخت رنگ و بویی بهاری می بخشد.

پروانه دوستی از توزیع محصولات فرهنگی از جمله سبزه عید، اهدا تخم مرغ رنگی سفالی به کودکان، عکس یادگاری، برگزاری مسابقات و اتوبوس های نوروزی در حین اجرای برنامه ها خبر داد.

دوستی در پایان ابراز امیدوری کرد که با همت جمعی و تلاش و خدمت رسانی صحیح بتوانیم در آستانه فصل بهار، روزها و لحظات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روز از نو عیدی نو» به مناسبت پاسداشت گویش ها برگزار می شود

«روز از نو عیدی نو» به مناسبت پاسداشت گویش ها برگزار می شود