مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-15اقتصادي

توسعه با فعالیت بخش خصوصی و تسهیلگری دولت در امور انجام می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: بخش دولتی باید همیشه به بخش خصوصی اعتقاد داشته باشد و توسعه تنها با حمایت از بخش خصوصی و تسهیلگری در امور آنان رقم خواهد خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره وزمی در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی و همچنین مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه و برگزیده استان کردستان اظهار کرد: در هر جایی که بخواهیم توسعه داشته باشیم باید یک سری امکانات و زیرساخت ها را فراهم کنیم و در کنار این مسائل مهمترین مسئله بحث توسعه افکار و اذهان است.

وی افزود: در جامعه ای که اذهان توسعه نیافتاده باشد بخش خصوصی و دولتی نمی توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند و تا این مسئله انجام نشود نمی توان به توسعه و رشد اقتصادی امیدوار بود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: بخش دولتی باید همیشه به بخش خصوصی اعتقاد داشته باشد و توسعه تنها با حمایت از بخش خصوصی و تسهیلگری در امور آنان رقم خواهد خورد.

دره وزمی یادآور شد: طی چند سال اخیر حمایت های بسیاری از سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام گرفته و در هر جایی که لازم بوده دولت برای حمایت ورود کرده است.

وی بیان کرد: در راستای همین حمایت ها امسال حدود 170 میلیارد تکمان تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش در اختیار واحدهای تولیدی قرار گرفته تا شاهد تعطیلی هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه با فعالیت بخش خصوصی و تسهیلگری دولت در امور انجام می شود

توسعه با فعالیت بخش خصوصی و تسهیلگری دولت در امور انجام می شود