مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 09:302021-03-15حوادث

امداد رسانی بالگردهای پایگاه هوانیروز کرمانشاه به 2 مادر باردار


فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه از امدادرسانی بالگردهای پایگاه هوانیروز کرمانشاه به 2 مادر باردار در شهر خرم آباد خبر داد.

- غلامرضا شایان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بالگردهای اورژانس هوایی این پایگاه مستقر در خرم آباد طی 2 عملیات جداگانه یک مادر باردار با وضعیت حاد و یک مادر باردار 42 ساله دیگر را از روستای کادوه سپیددشت به بیمارستان تأمین اجتماعی خرم آباد واقع در استان لرستان منتقل کردند.

وی افزود: با توجه به کوهستانی بودن و مسیر طولانی این روستا تا مراکز درمانی، این مادران باردار برای ادامه روند درمانی در اسرع وقت به بیمارستان شهر خرم آباد منتقل شدند.

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه با اشاره به تفاهم نامه این پایگاه با وزارت بهداشت گفت: بالگردهای پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده و صعب العبور را به مراکز درمانی بر عهده دارند.

وی ادامه داد: اورژانس هوایی مستقر در استان های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارند و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می کنند.

شایان تاکید کرد: اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امداد رسانی بالگردهای پایگاه هوانیروز کرمانشاه به 2 مادر باردار

امداد رسانی بالگردهای پایگاه هوانیروز کرمانشاه به 2 مادر باردار