مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-15ورزشي

حمایت فراکسیون ورزش مجلس از ناشنوایان


فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از اردوهای تیم ملی ناشنوایان، گفت: در صورت کسب مدال در المپیک ناشنوایان آنچه که حق ورزشکاران است، - فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از اردوهای تیم ملی ناشنوایان، گفت: در صورت کسب مدال در المپیک ناشنوایان آنچه که حق ورزشکاران است، پرداخت و مطالبات شما نیز از وزارت ورزش پیگیری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی فروردین، رییس فراکسیون ورزش با حضور در ورزشگاه شهید شیرودی از تمرینات تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران بازدید به عمل آورد.

تیم ملی ناشنوایان ایران در حال برگزاری اردوی آماده سازی با مربیگری محمدحسین ضیایی و بیژن ذوالفقارنسب برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیک ناشنوایان به میزبانی ایران در کیش است.

رییس فراکسیون ورزش در ادامه با حضور در سالن تمرین کشتی فدراسیون ناشنوایان از اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی ناشنوایان به مربیگری علیرضا رضایی نیز بازدید به عمل آورد.

وی در جریان این بازدیدها با تاکید بر ضرورت حمایت مجلس و دولت از ورزش ناشنوایان، افزود: من خود را از جامعه بزرگ ورزش می دانم و از اینکه بتوانم خدمتی در جهت بهبود وضعیت ورزش ناشنوایان داشته باشم، افتخار می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت فراکسیون ورزش مجلس از ناشنوایان

حمایت فراکسیون ورزش مجلس از ناشنوایان