مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-15سياسي

اکبری: دخالت و مانع تراشی در ساختار دولت است/ دولت مانع کار تولید نشود


رییس کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه ظرفیت های اقتصادی کشور رها شده است، گفت: دولت مانع کار تولید نشود و سنگ اندازی نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، عزت الله اکبری تالارپشتی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی   در مراسم افتتاحیه خط تولید اولین کشنده با برند ایرانی دیما در شهرک صنعتی کاسپین استان قزوین اظهار داشت: فضای رقابتی را در کشور برای صنعت گران ایجاد کنیم کار را به بخش خصوصی بسپاریم و دولت در بخش خصوصی دخالت نکند.

وی افزود: متاسفانه شرکت های ایرانخودر و سایپا حیاط خلوت تمام دولت ها بوده و نگذاشتند مدیران، شبکه تولید این شرکت ها کار کنند دخالت های دولت مانع از کار این دو شرکت شده است دولت بگذارد بخش خصوصی کار خودش را انجام دهد.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: دخالت ها و مانع تراشی ها در ساختار دولت است مجلس نقش نظارتی دارد و کار اجرایی انجام نمی دهد.

99 درصد لوایح به درخواست دولت در مجلس تصویب شده است.

رییس کمیسیون صنایع با بیان اینکه اعتماد به مردم باعث برد ما می شود، گفت: دولت تصدی گری و دخالت نکند و به مردم و تولیدکنندگان اعتماد کند هر زمان به بخش خصوصی و مردم اعتماد کردیم برد کردیم اگر به مردم اعتماد نکنیم نابود می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکبری: دخالت و مانع تراشی در ساختار دولت است/ دولت مانع کار تولید نشود

اکبری: دخالت و مانع تراشی در ساختار دولت است/ دولت مانع کار تولید نشود