مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 08:302021-03-15فرهنگي

صدای مفاخر ایران زمین از آرشیوها بیرون کشیده شد


تهیه کننده برنامه «چراغداران» از خوانش و روایت تاریخ ایران با محوریت مفاخر و شخصیت های برجسته کشور، توسط بهروز رضوی ـ گوینده پیشکسوت ـ در رادیو فرهنگ خبر داد.

- تهیه کننده برنامه چراغداران از خوانش و روایت تاریخ ایران با محوریت مفاخر و شخصیت های برجسته کشور، توسط بهروز رضوی ـ گوینده پیشکسوت ـ در رادیو فرهنگ خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چراغداران برنامه رادیویی مستند و کوتاهی پیرامون آشنایی با تاریخ ایران است که هر روز ساعت 11:40 دقیقه از رادیو فرهنگ پخش می شود.

حسینی باغسنگانی، تهیه کننده چراغداران گفت: بی شک آشنایی با هویت تاریخی ایران، راهی مناسب برای ایجاد عزت و اعتماد به نفس ملی و تعلق خاطر جوانان ایرانی نسبت به ارزش های اسلامی خواهد بود.

مروری بر تاریخ کهن ایران از پیش از آریایی ها تا قبل از اسلام و تاثیر طلوع خورشید اسلام در ایران و هویت ایرانی و تاریخ معاصر ایران و ایران بعد از انقلاب اسلامی از جمله موضوعاتی است که در این برنامه به آن گذری کوتاه می شود.

باغسنگانی با توضیح اینکه این برنامه در زمانی اندک و با شگردی هنرمندانه شنوندگان را با زندگی و آثار یکی از نامداران فکر و ادب و هنر ایران زمین آشنا می کند، گفت: چراغداران از ورای متن، موسیقی و صدای شخصیت مورد نظر و نیز افکت ها و جلوه های رادیویی که هر برنامه را جلوه ای تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای مفاخر ایران زمین از آرشیوها بیرون کشیده شد

صدای مفاخر ایران زمین از آرشیوها بیرون کشیده شد