مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-15اجتماعي

رفع معضل کمبود کلاس درس در بخش لوندویل آستارا با همکاری خیران


مدیر آموزش و پرورش آستارا به کمبود کلاس در بخش لوندویل این شهرستان اشاره کرد و گفت: در سال آینده در محیط برخی مدارس بخش لوندویل، با همکاری خیران کلاس درس ساخته می شود.

- سید سجاد موسوی در گفتگو با ، تحصیل آنها به صورت مجازی و در شبکه آموزشی شاد صورت می گیرد.

مدیر آموزش و پرورش آستارا، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی 65 مدرسه با 520 کلاس درس در این شهرستان مرزنشین شمال کشور ساخته شده که 22 مورد آن در بخش لوندویل، 22 فضای آموزشی در بخش مرکزی و 21 آموزشگاه نیز در شهر آستارا بوده است.

وی، ادامه داد: 90 درصد طرح های آموزشی در این شهرستان مرزی استان گیلان از سال 83 آغاز شده است و ساخت مدرسه 9 کلاسه روستای سیبلی، سه کلاسه روستای خان حیاطی، سالن ورزشی مدرسه لطف الهی و کارگاه فنی هنرستان شهید حاجی عباسی از طرح های در دست اجرای آموزش و پرورش این شهرستان است.

موسوی، ادامه داد: برای ساخت مرکز رفاهی و آموزشی فرهنگیان، زمینی به مساحت پنج هزار و 500 متر مربع در حوالی پارک ساحلی خیابان شریعتی تعیین شده و 300 میلیارد ریال برای اجرای پروژه نیاز است، اما اعتبار اختصاص نیافته و از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در اجرای آن دعوت می کنیم.

مدیر آموزش و پرورش آستارا از معلمان این شهرستان مرزی خواست، آموزش در شبکه شاد را جدی بگیرند و با توجه به غیرقانونی بودن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع معضل کمبود کلاس درس در بخش لوندویل آستارا با همکاری خیران

رفع معضل کمبود کلاس درس در بخش لوندویل آستارا با همکاری خیران