مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-15اقتصادي

پرونده مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تقریباً بسته شد


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با اشاره به اینکه حدود 5200 واحد مسکن مهر در شهرجدید هشتگرد یکی از خدمات آب، برق و گاز را ندارند، گفت: هم زمان با تکمیل واحدها خدمات عمومی هم به آنها داده می شود.

- ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با اشاره به اینکه حدود 5200 واحد مسکن مهر در شهرجدید هشتگرد یکی از خدمات آب، برق و گاز را ندارند، گفت: هم زمان با تکمیل واحدها خدمات عمومی هم به آنها داده می شود.

مسعود حق لطفی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه شهر جدید هشتگرد از سال 88 با ظرفیت 50 هزار مسکن مهر شروع به کار کرد، گفت: تعهد شرکت عمران شهر جدید هشتگرد 35 هزار واحد بود که از این تعداد 34 هزار و 300 واحد به اتمام رسیده و 700 واحد دیگر نیز در مرحله اتمام نازک کاری قرار دارد و تا خرداد ماه به اتمام می رسد.

وی با اشاره به فروش اقساطی این واحدها ادامه داد: از برنامه فروش اقساطی حدود 7600 واحد مانده که تا آخر برنامه دولت تحویل مردم دهیم.

حق لطفی اظهار کرد: 12 هزار واحد در قالب موضوعات دیگر و حدود 3000 واحد هم واحدهایی هستند که مشکلات حقوقی دارند که هنوز حل نشده و افراد آن به مجموعه های دیگر منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه حدود 5200 واحد مسکن مهر در شهرجدید هشتگرد یکی از خدمات آب، برق و گاز را ندارند، گفت: هم زمان با تکمیل واحدها خدمات عمومی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تقریباً بسته شد

پرونده مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تقریباً بسته شد