مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-15سياسي

سایه سنگین کووید 19 بر انتخابات پارلمانی هلند


رای گیری سه روزه در انتخابات پارلمانی هلند امروز (دوشنبه) آغاز شد؛ انتخاباتی که به عنوان رفراندومی درخصوص نحوه مدیریت دولت در زمینه مبارزه با پاندمی ویروس کرونا تلقی می شود.

- رای گیری سه روزه در انتخابات پارلمانی هلند امروز (دوشنبه) آغاز شد؛ انتخاباتی که به عنوان رفراندومی درخصوص نحوه مدیریت دولت در زمینه مبارزه با پاندمی ویروس کرونا تلقی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، به شدت انتظار می رود که مارک روته ، نخست وزیر هلند و یکی از رهبران کهنه کار اروپا حمایت کافی برای تضمین چهارمین دوره حکومتش را به دست آورد.

چهار نظرسنجی منتشر شده در این هفته نشان دادند که حزب محافظه کار روته موسوم به حزب مردم برای آزادی و دموکراسی (VVD) 21 الی 26 درصد آرا را به دست می آورد در حالی که نزدیک ترین رقیبش یعنی حزب راست افراطی هلند موسوم به حزب برای آزادی به رهبری گرت ویلدرز که اپوزیسیون پارلمانی را رهبری می کند، 11 الی 16 درصد آرا را به دست می آورد.

با توجه به ممنوعیت گردهمایی های عمومی، کمپین انتخاباتی بر یک سری مناظرات تلویزیونی متمرکز بود که در جریان آنها روته وجهه خود به عنوان فردی آرام در زمان بحران را حفظ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه سنگین کووید 19 بر انتخابات پارلمانی هلند

سایه سنگین کووید 19 بر انتخابات پارلمانی هلند