مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-15سياسي

هیچ مسئله پنهانی از شهروندان همدانی نداریم


در تمام امور و مسائل مدیریت شهری با مردم شفاف بوده ایم و در پروژه پل سردار شهید همدانی هیچ پنهان کاری صورت نگرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس صوفی صبح امروز در نشست بررسی علل دررفتگی کابل پل سردار شهید همدانی که به دعوت کانون اتحاد اندیشه ورزان انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: در بحث پل سردار شهید همدانی بعضی از دوستان یک طرفه به قاضی رفتند و در حق مدیریت شهری اجحاف زیادی صورت گرفت.

وی افزود: شعار همیشگی ما در تمام مسائل پاسخگویی به مردم بوده و هیچ گاه در مسائل مدیریت شهری پنهان کاری از شهروندان همدانی نداشته ایم.

شهردار همدان با اشاره به پل سردار شهید همدانی گفت: زمانی که به عنوان شهردار همدان منصوب شدم پروژه پل سردار شهید همدانی 20 درصد پیشرفت داشت و از زمان قرارداد این پروژه نیز تقریباً به اتمام رسیده بود.

صوفی خاطرنشان کرد: از روزی که بنده به عنوان شهردار منصوب شدم هیچ کوتاهی در پروژه سردار شهید همدانی صورت نگرفته و فعال بوده و اولین اولویت ما از ابتدا اتمام این پروژه بوده است.

وی با بیان اینکه طراحی پروژه پل سردار شهید همدانی کابلی بوده است، بیان کرد: در زمانی که نیاز بود برای این پروژه کابل تهیه کنیم هیچ شرکت ایرانی توان ساختن این کابل را نداشت و به ما اعلام کردند این کابل باید از خارج تهیه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مسئله پنهانی از شهروندان همدانی نداریم

هیچ مسئله پنهانی از شهروندان همدانی نداریم