مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-15پزشكي

درمان ایمپلنت روش درمانی مناسبی برای کودکان و نوجوانان نیست


جراح دهان، فک و صورت در کردستان،با اشاره به رنج سنی انجام ایمپلنت، گفت: با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان در سن رشد قرار دارند درمان ایمپلنت روش مناسبی برای آن ها نیست چرا که ایمپلنت با استخوان فیوز و جوش می خورد و برای این افراد درمان از طریق ایمپلنت .

- ایسنا/کردستان جراح دهان، فک و صورت در کردستان،با اشاره به رنج سنی انجام ایمپلنت، گفت: با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان در سن رشد قرار دارند درمان ایمپلنت روش مناسبی برای آن ها نیست چرا که ایمپلنت با استخوان فیوز و جوش می خورد و برای این افراد درمان از طریق ایمپلنت دندانی قبل از اتمام رشد ممکن نیست.

دکتر خالد قادرمرزی، در خصوص ایمپلنت دندان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: متداول ترین روش های جایگزینی دندان های صدمه دیده یا ازدست رفته شامل دندان مصنوعی، بریج و ایمپلنت است، ایمپلنت دندان شکل یک میله است که جای دندان ازدست رفته را می گیرد و در حال حاضر بهترین درمان برای جایگزینی دندان ازدست رفته است.

وی افزود: ایمپلنت دندان تنها روش دائمی و ماندگار، پر کردن جای خالی دندان ها است و منافع زیادی برای بیمار به دنبال دارد.

این جراح دهان، فک و صورت در کردستان، با اشاره به اینکه دندان سالم در صورت خراب شدن قابل درمان است، بیان کرد: دندانی که بر اثر پوسیدگی، بیماری لثه، کشیده شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان ایمپلنت روش درمانی مناسبی برای کودکان و نوجوانان نیست

درمان ایمپلنت روش درمانی مناسبی برای کودکان و نوجوانان نیست