مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-15اقتصادي

بازار بی رونق پرده، رنگ و کاغذ دیواری در آستانه نوروز


رییس اتحادیه تزیینات داخلی ساختمان از کاهش 60 تا 70 درصدی تقاضای این صنف نسبت به پیش از کرونا و افزایش 30 تا 35 درصدی نرخ تزیینات ساختمان از جمله کاغذ دیواری، - رییس اتحادیه تزیینات داخلی ساختمان از کاهش 60 تا 70 درصدی تقاضای این صنف نسبت به پیش از کرونا و افزایش 30 تا 35 درصدی نرخ تزیینات ساختمان از جمله کاغذ دیواری، رنگ، پارکت و پرده نسبت به سال گذشته خبر داد.

بهروز میلانی در گفت وگو با ایسنا، گفت: با توجه به اینکه خدمات تزیینات ساختمان به همراه خدمات نصب انجام می شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا مردم تمایل ندارند نیروی کار به خانه آنها وارد شود.

همچنین با توجه به کاهش رفت و آمدها برای مشتریان مهم نیست که کفپوش، پرده کاغذ دیواری و رنگ خانه خود را تغییر دهند.

وی همچنین با بیان اینکه نرخ خدمات تزیینات داخلی ساختمان بر اثر نوسانات ارز حدود 30 تا 35 درصد افزایش یافته، تصریح کرد: البته نرخ ها به اندازه افزایش نرخ ارز بالا نرفته که یکی از دلایل آن تقاضای کم در این صنف بوده است.

به گفته رییس اتحادیه تزیینات داخلی ساختمان، 80 درصد کاغذ دیواری که در داخل استفاده می شود از طریق واردات تامین می شود، در مورد سایر اقلامی که در این صنف مصرف می شود نیز 30 تا 50 درصد آنها وارداتی است و کالاهای تولید داخل نیز مواد اولیه وارداتی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار بی رونق پرده، رنگ و کاغذ دیواری در آستانه نوروز

بازار بی رونق پرده، رنگ و کاغذ دیواری در آستانه نوروز