مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-15اقتصادي

ادامه طرح زمستانی راهداری همدان تا بهار 1400/ فعالیت 32 راهدارخانه در نوروز


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: طرح زمستانی راهداری که از 15 آذر ماه 99 آغاز شده تا 15 فروردین 1400 ادامه دارد.

- مسعود رستمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از ادامه طرح زمستانی راهداری تا 15 فروردین خبر داد و اظهار کرد: طرح زمستانی راهداری که از 15 آذرماه 99 آغاز شده بود به علت برقراری ایمنی راه ها در شرایط جوی مختلف، تا 15 فروردین ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه برای ایام نوروز نیز اقداماتی در جاده ها پیش بینی شده است گفت: با توجه به اینکه احتمال سفر از سوی مردم وجود دارد، خط کشی و ترمیم رویه راه ها و لکه گیری در حال انجام است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان بیان کرد: با توجه به اینکه پس از زمستان به جاده ها آسیب زیادی وارد می شود با تعمیر و تعویض تابلوها، شانه سازی ها، چراغ های چشمک زن و.

سعی در جبران این خسارات داریم.

وی با تاکید بر اینکه سفر امن مردم برای ما اهمیت دارد تصریح کرد: بر این اساس خط کشی گردنه اسدآباد به طور کامل انجام شد، شانه ها اصلاح و تابلوهای علائم نیز درست شده اما کار نصب نیوجرسی های گردنه تا نوروز تمام نمی شود.

رستمی با بیان اینکه 32 راهدارخانه در سطح استان طی ایام نوروز فعال هستند افزود: مردم هم سعی کنند سفرهای غیرضرور انجام ندهند و با توجه به احتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه طرح زمستانی راهداری همدان تا بهار 1400/ فعالیت 32 راهدارخانه در نوروز

ادامه طرح زمستانی راهداری همدان تا بهار 1400/ فعالیت 32 راهدارخانه در نوروز