مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-15اقتصادي

5000 تومان تخفیف دولتی به شرط کرونا!


در آخرین روزهای سال با وجود شیوع کرونا انگلیسی، باز هم قصه پرغصه و تکراری تشکیل صف های طولانی و پُرازدحام، خستگی کادر درمان و ناامیدی مردم برای پایان این بیماری را دوچندان کرد.

- و رعایت دستورالعمل های بهداشتی به امید پایانی بر این بیماری، یا با تعطیلی موقت و یا کاهش ساعات کاری مواجه بودند که این امر منجر به کاهش درآمدها و آسیب های جبران ناپذیر به وضعیت اقتصاد و معیشت کسب و کارهای کوچک و مشاغل آزاد شده است.

این بار تشکیل صف های طویل برای خرید مرغ به نرخ مصوب دولتی در درب فروشگاه های سطح شهر کرمانشاه حکایت مردم نگران از تهیه مایحتاج اولیه خود، با وجود شرایط کرونایی حاکم بر جامعه را تکرار می کند.

مردم نگران تأمین مایحتاج اساسی خود نباشند استاندار کرمانشاه جمعه شب گذشته در نشست ستاد تنظیم بازار این استان، گفت: به مردم این نوید را می دهم که هیچ نگرانی برای تأمین کالاهای اساسی در کرمانشاه احساس نمی شود.

هوشنگ بازوند با اشاره به اینکه در روزهای اخیر قدری قیمت مرغ در بازار افزایش پیدا کرده، افزود: مشکلاتی در سیستم توزیع مرغ بود که فردا حل می شود و از روزهای آینده مرغ با قیمت 20 هزار و 400 تومان در بازار توزیع می شود.

وی با بیان اینکه تمام کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به اندازه کافی در انبارها موجود است و نگرانی در این زمینه وجود ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 تومان تخفیف دولتی به شرط کرونا!

5000 تومان تخفیف دولتی به شرط کرونا!