مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-15سياسي

اولین استاندارد مهارتی کارآفرینی و گردشگری ساحلی کشور تدوین شد


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: برای اولین بار در کشور استاندارد مهارتی کارآفرینی و گردشگری ساحلی در استان بوشهر تدوین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمجید دراهکی صبح دوشنبه در نشست شورای آموزش فنی و حرفه ای در بوشهر اظهار داشت: در حوزه مشاغل نوین در استان بوشهر 23 استاندارد جدید آموزشی تدوین شده است.

وی هدف از تدوین این استانداردها را ظرفیت سازی و توانمند سازی نیروی انسانی بر اساس مشاغل مورد نیاز استان و تحقق خط مشی ها و سیاست های سند راهبردی مهارت و فناوری و توسعه و ارتقای آموزش های مهارتی دانست.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر افزود: در همین راستا استانداردهای جدید مطابق با نیاز روز و بازار کار برای توانمند سازی و ارتقای کیفی منابع انسانی از طریق ارتقای کیفیت استانداردهای آموزشی موجود تدوین می شود.

وی بیان کرد: برای اولین بار در کشور در استان بوشهر استاندارد مهارتی کارآفرینی و گردشگری ساحلی کشور در راستای توسعه مشاغل دریایی و آموزش مخاطبین این حوزه تدوین و در شهرستان دیر اجرایی شد.

دراهکی خاطرنشان کرد: این استانداردها در رشته های گردشگری ساحلی و کارآفرینی دریایی، تکثیر کننده و پرورش دهنده قارچ های خوراکی و دارویی، تحلیل آمار توصیفی، تولید کننده پلنتاریوم، فرماندهی سوانح و حریق تدوین شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین استاندارد مهارتی کارآفرینی و گردشگری ساحلی کشور تدوین شد

اولین استاندارد مهارتی کارآفرینی و گردشگری ساحلی کشور تدوین شد