مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 05:302021-03-15حوادث

شناسایی عامل فروش داروی غیرمجاز فضای مجازی


رییس پلیس فتای استان کردستان از شناسایی و کشف پرونده با موضوع فروش داروهای غیرمجاز در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت: متهم با ایجاد یک صفحه اجتماعی شخصی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اهداف مجرمانه خود را عملی می کرد.

- ایسنا/کردستان رییس پلیس فتای استان کردستان از شناسایی و کشف پرونده با موضوع فروش داروهای غیرمجاز در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت: متهم با ایجاد یک صفحه اجتماعی شخصی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اهداف مجرمانه خود را عملی می کرد.

سرهنگ مهدی دانش پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای مبارزه با فروش داروهای غیرمجاز و در پی رصد و پایش فضای مجازی کارشناسان پلیس فتای استان مبنی بر شناسایی صفحه ای که در امر فروش داروهای غیرمجاز فعالیت دارد، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا با بررسی های به عمل آمده متوجه شدند صاحب حساب با ایجاد صفحه ای در اینستاگرام اقدام به تبلیغ و فروش قرص های غیرمجاز می کند، با گذاشتن تصاویر غیراخلاقی و با عنوان قیمت مناسب از افراد متقاضی مبالغی جهت ارسال دارو به حساب متهم و سفارش و خرید این گونه داروها می کند.

رییس پلیس فتای استان کردستان گفت: با توجه به حساسیت موضوع و جلوگیری از فروش بیشتر داروهای جعلی و کاهش آسیب های حاصله از عوارض ناشی مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی عامل فروش داروی غیرمجاز فضای مجازی

شناسایی عامل فروش داروی غیرمجاز فضای مجازی