مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 05:252021-03-15سياسي

برگزاری برنامه راهیان نور سرمایه گذاری فرهنگی است


فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی از جمله برنامه ارزشمند راهیان نور اثرگذاری فوق العاده ای داشته و به نوعی سرمایه گذاری است.

- عزیز حبیبی در مراسم افتتاحیه و همایش خادمان راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل با بیان اینکه دانشگاه ها، دفاتر نهاد رهبری و بسیج دانشجویی در برگزاری ارزشمند راهیان نور در سال های گذشته خدمات شایسته ای انجام دادند، گفت: امسال علی رغم شرایط کرونایی، راهیان نور تعطیل نشد و در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری راهیان نور در فضای مجازی باعث می شود تا از فیض اثرگذاری معنوی فرهنگ ایثار و شهادت محروم نباشیم، افزود: جمهوری اسلامی ایران طی 42 سال گذشته در سخت ترین شرایط اقتصادی و نظامی قرار گرفته است و اثرگذاری مولفه های نرم بر روی امنیت ملی کشور باعث شده تا کشور سر پا بماند.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه مردم برای آرمان های خود کوتاه نمی آیند و روحیه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور نهادینه شده است، خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی از جمله برنامه ارزشمند راهیان نور اثرگذاری فوق العاده ای در این خصوص داشته و به نوعی سرمایه گذاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه راهیان نور سرمایه گذاری فرهنگی است

برگزاری برنامه راهیان نور سرمایه گذاری فرهنگی است