مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 05:052021-03-15سياسي

تلاش شبانه روزی در خدمت به مردم زلزله زده سی سخت/ نظارت بر کیفیت ساخت و سازها


معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بر عملکرد دستگاه ها و کیفیت ساخت و سازها در مناطق زلزله زده نظارت داریم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج معاون عمرانی آغاز شد، گفت: با برنامه ریزی، دستورات و سفرهای مکرر استاندار ، دستگاه های خدمات رسان از جمله  بنیاد مسکن ،نظام مهندسی و سایر دستگاه های مرتبط در این منطقه مستقر و برای شهروندانی که باید پروانه صادر شود بصورت شبانه روزی خدمات رسانی می شود.

 وی بیان کرد:با تمهیدات خوبی که در شهرداری ،بنیاد مسکن و نظام مهندسی و با نظارت های کامل و دقیق و حضور مستمر استاندار انجام شده، تا الان دستور تعیین نقشه و مجوز 180 پرونده از سوی شهرداری صادر شده است.

حاجی زاده با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی با نیروهای طراح و معمار نقشه کشی مستقر و بصورت شبانه روزی خدمات ارائه می دهد، افزود: شهرداری سی سخت در کنار سایر نهادهای خدمات رسان بصورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی برای صدور پروانه ها است.

معاون عمرانی استاندار گفت: از مردم تقاضا داریم که برای صدور پروانه ها سریعتر اقدام کنند و در روستاها هم مثل شهر آواربرداری توسط بنیاد مسکن انجام می شود.

وی تاکید کرد: بنیاد مسکن آمادگی آوار برداری در روستاها را بصورت کامل دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش شبانه روزی در خدمت به مردم زلزله زده سی سخت/ نظارت بر کیفیت ساخت و سازها

تلاش شبانه روزی در خدمت به مردم زلزله زده سی سخت/ نظارت بر کیفیت ساخت و سازها