مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 04:452021-03-15سياسي

تأکید ظریف بر ضرورت همکاری های منطقه ای برای کمک به استقرار صلح در افغانستان


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار نماینده ویژه پاکستان با اشاره به اهمیت استقرار صلح در افغانستان، بر ضرورت همکاری های منطقه ای برای کمک به استقرار صلح در افغانستان و حفظ دستاوردهای مردم این کشور تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، صادق خان نماینده ویژه وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار نماینده ویژه پاکستان ضمن ابراز رضایت از رایزنی های به عمل آمده  دیدگاه پاکستان در خصوص تحولات افغانستان را تشریح کرد.

وزیر امورخارجه ایران نیز با تأکید بر اهمیت حیاتی استقرار صلح در افغانستان بر ضرورت همکاری های منطقه ای برای کمک به استقرار صلح در افغانستان و حفظ دستاوردهای مردم این کشور تأکید کرد.

* دیدار صادق خان با عراقچی صادق خان نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان که شنبه شب در رأس هیأتی وارد تهران شد، همچنین (یکشنبه) 24 اسفند ماه 1399 با سید عباس عراقچی معاون سیاسی  شنبه شب سید رسول موسوی مدیرکل آسیای غربی وزارت امور خارجه در صفحه توییترش از سفر صادق خان به تهران به منظور گفت وگو با مقامات ایرانی درباره تحولات افغانستان از جمله محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه خبر داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید ظریف بر ضرورت همکاری های منطقه ای برای کمک به استقرار صلح در افغانستان

تأکید ظریف بر ضرورت همکاری های منطقه ای برای کمک به استقرار صلح در افغانستان