مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 04:102021-03-15سياسي

آخرین جزییات ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای شهر چهارمحال و بختیاری


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تاکنون 237 داوطلب جهت شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای استان ثبت نام کرده اند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تاکنون 237 داوطلب جهت شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای استان ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد 208 نفر سابقه حضور در شوراهای شهر را نداشتند.

جعفر مردانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه تا کنون حدود 237 داوطلب جهت شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای چهارمحال و بختیاری شرکت کرده اند، اظهار کرد: از این تعداد 225 نفر آقا و 12 نفر نیز از بانوان هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: از دواطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای استان 17 داوطلب دارای مدرک دیپلم، 38 نفر فوق دیپلم، 141 نفر لیسانس، 36 نفر فوق لیسانس، چهار نفر دکترا و هفت نفر نیز دارای تحصیلات حوزوی هستند.

وی با بیان اینکه از موارد ثبت نامی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر 208 نفر سابقه حضور در شوراهای شهر چهارمحال و بختیاری را نداشتند، گفت: از تعداد 237 ثبت نامی 17 داوطلب دارای شغل فرهنگی، یک نفر پزشک، 19 نفر بازنشسته، 64 نفر کارمند، پنج نفر استاد دانشگاه، 99 نفر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای شهر چهارمحال و بختیاری

آخرین جزییات ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای شهر چهارمحال و بختیاری