مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 03:552021-03-15اقتصادي

دسترسی بدون واسطه به اقلام دندانپزشکی و دیابت


اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو اعلام کرد که مصرف کنندگان محصولات دندانپزشکی، دیابت و نوارهای تست قند خون می توانند به صورت مستقیم و کنترل شده به تهیه این کالاها اقدام کنند.

- محمدرضا نجاتیان پور مدیر این پروژه در گفتگو با خبرنگار مهر ، گفت: بازار بزرگ تجهیزات پزشکی کشور نیازمند شبکه توزیع منسجم، نظام مند و شفافی است که به رغم اذعان بسیاری از فعالان و سیاست گذاران اقتصادی و نظارتی به این موضوع، هنوز اقدام اجرایی ارزنده ای در این رابطه صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: این موضوع، خصوصاً در رابطه با اقلام مصرفی و برخوردار از ارز دولتی از اهمیت به سزایی برخوردار است و واقعیت این است که اگر چنین شبکه رسمی و قابل نظارتی در حوزه اقلام پزشکی، آزمایشگاهی و دندانپزشکی شکل گرفته بود، بسیاری از دغدغه ها و نگرانی ها از قبیل قاچاق معکوس کالا به کشورهای همسایه کاهش پیدا می کرد و شاهد موج های غافلگیر کننده غیر واقعی کمبود کالا در کشور نبودیم.

به گفته نجاتیان پور، دسترسی به موجودی کالا و نظارت هدفمند بر توزیع آن در سطح کشور یکی از دغدغه های همیشگی سیستم های نظارتی بوده که با استفاده از توانمندی سیستم های آنلاین می توان ضمن کمک به توزیع عادلانه کالا و محصول، فرایند برنامه ریزی و تأمین را هدفمند ساخته و بستری جهت تصمیم گیری و برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی بدون واسطه به اقلام دندانپزشکی و دیابت

دسترسی بدون واسطه به اقلام دندانپزشکی و دیابت