مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 03:002021-03-14فرهنگي

حصار «تئاتر شهر» برج و بارو نیست/ مگر «وحدت» از مردم جدا شد؟


ایرج راد معتقد است حریم مجموعه تئاتر شهر نیاز به حصاری جذاب و متناسب با معماری مجموعه دارد تا این بنا و محیط اطراف آن را از دسترس خلافکاران و معتادان خارج کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج راد یکی از چهره های شناخته شده بازیگری و کارگردانی تئاتر ایران است که طی 4 دهه گذشته هم در مقام کارگردان و هم در مقام بازیگر آثار قابل توجهی را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

این هنرمند با سابقه عرصه تئاتر در دوران فعالیت حرفه ای خود آثار متعددی را در سالن های مختلف مجموعه تئاتر شهر به صحنه برده است.

وی در این مجموعه در مقام کارگردان نمایش هایی چون دکتر کنوک ، مهاجران ، دکتر فاستوس ، ماهان کوشیار و عیش و نیستی را اجرا کرده و در آثاری چون آمیز قلمدون ، دادگاه نورنبرگ ، شب روی سنگفرش خیس ، باغ شب نمای ما ، قصه تلخ طلا و پلکان به ایفای نقش پرداخته است.

ایرج راد درباره نیاز مجموعه تئاتر شهر به حریمی مشخص و تأثیر این حریم مشخص بر شکل گیری فضایی فرهنگی و هنری در پیرامون مجموعه، به خبرنگار مهر گفت: تئاتر شهر در حقیقت یک سمبل فرهنگی شهر تهران و مکانی است که سال های سال هنرمندان مختلفی در آن روی صحنه رفته اند و اجراهای مختلفی در آن داشته اند و علاقه مندان به هنر بخصوص هنر تئاتر نیز همواره این سالن را به عنوان یکی از سالن های ارزنده هنر نمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حصار «تئاتر شهر» برج و بارو نیست/ مگر «وحدت» از مردم جدا شد؟

حصار «تئاتر شهر» برج و بارو نیست/ مگر «وحدت» از مردم جدا شد؟