مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 19:252021-03-14سياسي

قصر طاووس پرحاشیه شهریار تخریب شد/ ناکامی افراد بانفوذ برای دور زدن قانون


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار با اشاره به اجرای رای تخریب مجموعه 3 هکتاری قصر طاووس در حریم فردوسیه شهریار با توجه ساخت و ساز و تغییر کاربری غیرمجاز قطعی، - حمید عسگری پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهریار پیرامون تخریب مجموعه قصر طاووس در حریم فردوسیه شهریار اظهار داشت: بارها تذکر دادیم که در بحث تغییر کاربری سیاست های دستگاه های قضایی و قوانین مشخص است و بارها نیز تذکر و توصیه کردیم.

وی افزود: این تغییر کاربری ها به وضعیت اقتصادی جامعه و موضوع تولید نیز ضربه می زند و هم پول های نامشروعی وجود دارد که به هر حال شخصی که اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می کند بایستی مبالغی را به به برخی از دستگاه ها و نهادها پرداخت کند تا آن ها چشمانشان را ببندند.

دادستان شهرستان شهریار بیان داشت: ساخت و ساز و تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغات مفاسد خاص به خود را به دنبال دارد و پیرو اقدامات صورت گرفته قبلی در این نقطه گزارشی به دادستان واصل شد که افرادی بانفوذ و متصل در این پرونده دخیل هستند.

عسگری پور با اشاره به پیگیری و صدور دستور قلع و قمع مجموعه قصر طاووس و اجرای در روز جاری گفت: در این مجموعه قطعه بندی، تفکیک و ساخت و ساز غیرمجاز صورت گرفته بود و بعضی از اوقات نیز اشخاص عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصر طاووس پرحاشیه شهریار تخریب شد/ ناکامی افراد بانفوذ برای دور زدن قانون

قصر طاووس پرحاشیه شهریار تخریب شد/ ناکامی افراد بانفوذ برای دور زدن قانون