مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 18:552021-03-14اقتصادي

مرکز تجاری و نمایشگاه دائمی بازرگانی ایران در اقلیم کردستان بزودی گشایش می یابد


سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه گفت: مرکز تجاری و نمایشگاه دائمی بازرگانی ایران در اقلیم کردستان عراق، بزودی در سلیمانیه گشایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مهدی شوشتری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه با اعلام خبر گشایش مرکز تجاری و نمایشگاه دائمی بازرگانی ایران در اقلیم کردستان عراق گفت: این نمایشگاه بزودی در سلیمانیه گشایش می یابد.

    وی افزود: هدف از ایجاد این مرکز که مجوز فعالیت آن از سوی سازمان توسعه تجارت ایران صادر شده، عرضه مستقیم و بدون واسطه کالاها و محصولات تولیدی ایران به تجار و بازرگانان عراق و اقلیم کردستان، معرفی و شناساندن کالاهای با کیفیت ایرانی و مشاوره تجاری و حقوقی به فعالان اقتصادی و تجاری دو طرف است.

شوشتری همچنین گفت: این مرکز در فضایی نزدیک به 6 هزار متر مربع و با امکانات مناسب، قرار است پذیرای 100 برند برتر ایرانی باشد.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه از شرکت های توانمند و علاقه مند ایرانی درخواست کرد برای کسب اطلاعات و ثبت نام به منظور حضور در این مرکز و نمایشگاه دائمی، با شرکت ایرسارسانه در ایران تماس بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، قرار است دومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه نیز از چهارم تا هشتم خرداد ماه 1400 در مرکز نمایشگاه های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تجاری و نمایشگاه دائمی بازرگانی ایران در اقلیم کردستان بزودی گشایش می یابد

مرکز تجاری و نمایشگاه دائمی بازرگانی ایران در اقلیم کردستان بزودی گشایش می یابد